PODSTAWA PROGRAMOWA WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO – ZAGADNIENIA

zestawienie bibliograficzne w wyborze

Książki

  1. Pedagogika przedszkolna : nowa podstawa programowa / Anna Klim-Klimaszewska. – Wyd. 2. – Warszawa : Instytut Wydawniczy Erica, 2011.
  2. Pedagogika przedszkolna : nowa podstawa programowa / Anna Klim-Klimaszewska. – Warszawa : Instytut Wydawniczy Erica, 2010.
  3. Podstawa programowa wychowania przedszkolnego oraz kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół obowiązująca od roku szkolnego 2009/10 : przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna, zasadnicza szkoła zawodowa, szkoła policealna, szkoła specjalna : reforma programowa 2009/10 wprowadzona rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej Katarzyny Hall / oprac. Sebastian Siwy. – Warszawa : FHU Miła, 2009.
  4. Podstawa programowa z komentarzami. T. 1, Edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna / [aut. Zbigniew Marciniak, Edyta Gruszczyk-Kolczyńska]. – [S.l. : s.n, 2009].

Czasopisma

  1. Arkusz monitoringu wdrażania podstawy programowej w okresie ostatniego roku pobytu dzieci w przedszkolu / opracowała Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 2, s. 29-33
  2. Arkusz oceny programu wychowania przedszkolnego pod kątem dostosowania treści do potrzeb dzieci powtarzających roczne przygotowanie przedszkolne (poszerzenie podstawy programowej wychowania przedszkolnego o elementy podstawy klasy I) / opracowała Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 6, s. 34-40
  3. Edukacja przedszkolna w myśl wymagań nowej podstawy programowej wychowania przedszkolnego / Anna Klim-Klimaszewska.// Meritum. – 2009, nr 1, s. 20-24
  4. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych 2.5. Propozycja kształcenia umiejętności: dziecko utrzymuje porządek w swoim otoczeniu / Elżbieta Korczewska.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 2, s. 16-21
  5. Kształtowanie czynności samoobsługowych, nawyków higienicznych i kulturalnych. Wdrażanie dzieci do utrzymywania ładu i porządku 2.4. / Elżbieta Korczewska.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 1, s. 15-21
  6. Monitorowanie realizacji podstawy programowej / Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 3, s. 58-60
  7. Nowa podstawa programowa – nowe programy wychowania przedszkolnego / Dorota Bogucka.// Dyrektor Szkoły. – 2010, nr 6, dod. Przed Szkołą, s. 4-5
  8. Nowa podstawa programowa w edukacji przedszkolnej / Dorota Igielska.// Wychowanie w Przedszkolu. – 2009, nr 11, dod. Poradnik Dyrektora, s. 1-6
  9. Podstawa programowa po trzech latach wdrażania / Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 6, s. 4-10
  10. Ulotka dla rodziców – podstawowe pojęcia / opracowała Wiesława Mądrowska.// Doradca Dyrektora Przedszkola. – 2012, nr 3, s. 38-39
  11. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.1. : propozycja kształcenia umiejętności: dziecko zwraca się bezpośrednio do rozmówcy, stara się mówić poprawnie pod względem artykulacyjnym, gramatycznym, fleksyjnym i składniowym / Elżbieta Korczewska.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 3, s. 14-20
  12. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.2. Propozycja kształcenia umiejętności: dziecko mówi płynnie, niezbyt głośno, dostosowując ton głosu do sytuacji / Elżbieta Korczewska, Joanna Kozubek.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 4, s. 14-20
  13. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.3. Propozycja kształcenia umiejętności: dziecko uważnie słucha, pyta o niezrozumiałe fakty i formułuje dłuższe wypowiedzi o ważnych sprawach / Elżbieta Korczewska, Joanna Kozubek.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 5, s. 15-21
  14. Wspomaganie rozwoju mowy dzieci 3.4. Propozycja kształcenia umiejętności: w zrozumiały sposób mówi o swoich potrzebach, decyzjach / Elżbieta Korczewska, Joanna Kozubek.// Doradca Nauczyciela Przedszkola. – 2012, nr 6, s. 15-21

Oprac. Edyta Magdalena Lachowska

Polityka cookies i prywatności

Strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celu niezbędnym do prawidłowego działania serwisu, dostosowania strony do indywidualnych preferencji użytkownika oraz statystyk. Wyłączenie zapisywania plików cookies jest możliwe w ustawieniach każdej przeglądarki internetowej, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Jeżeli nie wyrażasz zgody na zapisywanie informacji w plikach cookies należy opuścić stronę.

Zaznacz cookies, które akceptujesz:
Powrót