Priorytety men 2023/2024
Doskonalenie kompetencji dyrektorów szkół i nauczycieli w zakresie warunków i sposobu oceniania wewnątrzszkolnego.
+
Wydawnictwa zwarteautor: Bożena Olkowska – Balcerzak
Dualność oceniania w szkolnictwie polskim / Lidia Pawlusińska. – Wydanie I. – Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2020. W 83827
Jak pomagać (a nie szkodzić) uczniom ocenianiem szkolnym / Bolesław Niemierko. – Sopot : Smak Słowa, 2018. W 82226, W 79407
Model oceniania wspierającego uczenie się i rozwój : konteksty praktyczne i teoretyczne / Dorota Pauluk. – Wydanie I. – Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, © 2022. W 87490
Ocenianie w szkole na cenzurowanym : badania – dylematy – inspiracje / Redakcja naukowa Małgorzata Karwatowska, Małgorzata Latoch-Zielińska, Iwona Morawska. – Lublin : Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, 2020. W 81863
Ocenianie wspierające w budowaniu jakości praktyki edukacyjnej szkoły : edukacja, teoria i praktyka wychowania / Michał Kowalewski. – Wydanie I. – Łódź : Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021. W 84616
Ocenianie, klasyfikowanie i promowanie – rozwiązania najczęstszych problemów od września 2022 roku / [autor: Małgorzata Celuch]. – Warszawa : Wiedza i Praktyka sp. z o.o., copyright 2022. W 85983
Profil osiągnięć ucznia : przewodnik dla terapeutów i nauczycieli / Jacek Kielin. – Wydanie 3. – Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2019. W 80394
Szkolenie dla Nauczycieli : ocenianie kształtujące : skrypt szkoleniowy / Małgorzata Bielecka. – Poznań : Wydawnictwo As Pik, 2021. W 83920
Sztuka oceniania : motywowanie uczniów do rozwoju / Bożena Kubiczek. – Opole : Wydawnictwo Nowik, 2018. W 79559
Zasady klasyfikacji : 175 błędów w klasyfikacji : klasyfikacja roczna, semestralna i śródroczna, prawidłowe postępowanie klasyfikacyjne, dokumenty związane z klasyfikacją / [Małgorzata Celuch]. – Warszawa : Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, cop. 2017. W 77891
Kultura rywalizacji i współpracy w szkole / Bogusław Śliwerski. – Warszawa : Wolters Kluwer, 2022. W 85975